יום שלישי, 8 במרץ 2016

טיפים לתכנון חתונה בחוף הים

במידה ואתם שוקלים לבחור גן אירועים בשרון היושב על הים, ישנם כמה דברים שחשוב שתדעו.

גני אירועים בשרון על הים הם אמנם יפהפיים, קסומים ורומנטיים, אך עדיין, תנאי הסביבה (שמש חזקה, רוח, חול וחום) מצריכים התייחסות מיוחדת.

על מה חשוב לשים דגש, כאשר בוחרים גן אירועים בשרון היושב בקרבת הים? הנה מספר טיפים:

התחשבו באורחיכם - אמנם חתונה בים והליכה על החול הזהוב והרך נראים לכם כמו התגשמות של חלום, אך לאנשים אחרים חוויה כזו עשויה להיות משונה, במיוחד אם הם מבוגרים. לכן, נסו לארגן את טקס קבלת הפנים במקום יותר פורמאלי ולא על שפת הים עצמה. לדוגמה, תוכלו לבחור בגבעה יפה עם דשא, המשקיפה למרחבים. את מסיבת הריקודים תוכלו לערוך על החוף עצמו; האורחים המבוגרים יותר ידירו משם את רגליהם בכל מקרה.

התלבשו בהתאם ויידעו את אורחיכם – כמובן שלבוש שצריך להתאים לחוף הים הוא שונה לחלוטין מחתונה "רגילה" באיזה גן אירועים יותר "נורמאלי" – הוא הרבה יותר יומיומי וקז'ואל. כדאי לידע את האורחים שמדובר בחתונה על הים, כדי שהם לא "יפדחו" את עצמם ויגיעו בלבוש יותר מידי אלגנטי. לבוש כזה יראה מצחיק ומוזר בחתונה הקלילה שלכם.

בחרו את השעה של החתונה בחכמה – רוב חופי הים לא מציעים עצים ומחסה מהשמש. במידה ואתם מקיימים חתונה בקיץ, יתכן שעדיף להתחתן בשעת בין ערביים ולא באמצע הצהריים. אם תתחתנו באמצע יום שרבי, האורחים שלכם עלולים לחטוף מכת חום ולהתעלף – מה שעלול לפגוע בהנאה מהחתונה.

במידה ואתם מתחתנים בערב, קבעו את החופה לזמן השקיעה – יש גם יתרון נוסף לחתונה בשעת בין ערביים: השקיעה תצבע את השמים בצבעים עזים ורומנטיים וכל האורחים יתמוגגו מעונג. התמונות שלכם מהחתונה תהיינה מושלמות. כמובן שיש לתכנן בקפידה ובהתאם את זמן החופה, כך שהיא תיערך במקביל לשעת השקיעה.

אל תמקמו את החופה סמוך מידי לים – זוגות המתחתנים בים חולמים על חופה אשר סמוכה לקו המים ומשקיפה לים. אך כדאי לדעת, כי אם החופה ממוקמת קרוב מידי לים, האורחים פשוט לא ישמעו כלום והנדרים שלכם יבלעו ברעש הגלים המתנפצים על החוף.

בררו לגבי הנושא של מזיקים – גן אירועים הסמוך לים עשוי להכיל מגוון חרקים מעופפים. הנוכחות של החרקים אלו תלויה בעונה. יתושים, זבובים וברחשים עשויים להיות מטרד של ממש. חשוב לבדוק עם הגן שהנושא הזה מטופל במלואו. ישנם נרות מיוחדים אשר מבריחים את המזיקים ועוד פתרונות אחרים שאותו גן אירועים שבחרתם צריך לדאוג להם.


מאמרים מומלצים:


תגובה 1:

  1. לדעתי חתונה על חוף הים זה אחד הדברים ששוהנ להתחתן בשבילם:) אין יותר מיוחד מזה. כל נושא עיצוב חתונה הופך להרבה יותר יפה כשיש יפ ברקע- כמו בבית על הים למשל.

    השבמחק