יום ראשון, 5 בפברואר 2017

מתלבטים לגבי גן אירועים? 3 שאלות שאתם חייבים לשאול שיעזרו לכם לקבל החלטה

בחירה של גן אירועים היא לא משימה פשוטה בעידן שבו הפכו אירועים לחגיגה אקסטרווגנטית ונוצצת, רבת משתתפים, שכל אחד מהם מגיע לאירוע עם ציפייה גבוהה הן מבחינת מראה המקום והן מבחינת רמת האוכל שיוגש במהלך האירוע. אתם רוצים לבחור את גן האירועים המושלם, בקיצור, אבל כשהמבחר הוא כה רב, קל מאוד להתבלבל בדרך. כדי שתוכלו להישאר ממוקדים במטרה ולמצוא גן אירועים מושלם, הנה כמה שאלות שיעזרו לכם להחליט נכון.

האם גן האירועים ממוקם באזור מרכזי?

אף אחד לא רוצה לעבור מסע כומתה כדי להגיע להשתתף בשמחה שלכם, גם לא הדודה האהובה, וגם אם אתם האחיינים המועדפים עליה. יפה, מפואר ואלגנטי ככל שיהיה- אם גן האירועים שלכם ממוקם בפרבר נידח ואם צריך יהיה לעבור דרך שדות ופרדסים חשוכים כדי להגיע אליו, האורחים שלכם לא רק יגיעו עם הלשון בחוץ, אלא שהם ייאבדו במהלך הדרך את כל החשק והפאן שאיתם הם נכנסו לאוטו. אז תחשבו טוב על המיקום של גן האירועים, וודאו שיש סביבו חנייה בשפע, שהוא מרכזי, שהגישה אליו נוחה ושהוראות ההגעה אליו הן יחסית פשוטות. 

האם האוכל טוב?

היום, מרבית גני האירועים מציעים גם שירותי קייטרינג. בין אם נודה בזה בקול רם ובין אם לא- האוכל הוא החלק המרכזי בשמחה, וזה, סביר להניח, מה שהאורחים שלכם יזכרו אחרי שהערב יסתיים. ברור, שהם באים כדי לכבד אתכם ולהשתתף בשמחתכם, אבל לא פחות מזה, הם באים לאכול, ואנחנו מתכוונים לאוכל טוב וערב לחך, כזה שהם יתענגו עליו. כדי שזה יקרה, אתם חייבים לבחור גן אירועים שמציע שירותי קייטרינג מובחרים, המבוססים על חומרי גלם משובחים ועל תפריט מגוון ואיכותי. 

איך אנשי הצוות? האם הם עושים את העבודה מהלב?

אנשי הצוות של אולם האירועים הם האנשים שאחראיים על מהלך השמחה שלכם, על כך שהכל יעבור חלק ויתקתק לפני התכנון. בשל התפקיד המכריע שלהם, אתם חייבים שיהיה לכם צוות שעבורו, לתת לכם שירות זה לא עבודה, אלא זכות. כשעושים דברים מהלב, התוצאות הן תמיד טובות יותר, ולכן כדאי למצוא גן אירועים שהצוות שלו עושה את הכל באהבה, עם הנשמה, מהלב. האהבה הזו תחלחל לאירוע, כי הכל יהיה עטוף בחום ובהרבה רצון טוב, אנרגיה שגם תדביק את המוזמנים לשמחה שלכם ותיצור ווייב נפלא לאורך כל הערב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה